El projecte de l'ICE "Aflorem i compartim la innovació docent de la UPC" seleccionat per participar en la nova convocatòria Nexus 24

El projecte de l'ICE "Aflorem i compartim la innovació docent de la UPC" ha estat seleccionat per participar en la nova convocatòria Nexus 24 2016.

En aquesta nova convocatòria han estat seleccionat 6 nous equips (2 de la modalitat d'Unitat i 4 de la modalitat oberta) d'un total d'11 projectes presentats.

Modalitat Oberta

• CampusLab
  • LANDING AT THE UPC: Are you an international doctoral student? A la UPC t’ho posem fàcil!
  • #MKm0 Mobilitat Km0
  • Patrocini i mecenatge a la Universitat: ens preparem per posar fil a l'agulla Modalitat d’Unitats

Modalitat d’Unitats

• +PROM! Suma’t a la promoció