Jornada Innovació Docent UPC - Febrer 2013

Presentació

Continuant amb les accions per a promoure la innovació docent a la UPC, l'ICE co-organitza un any més amb un centre docent la Jornada d’innovació docent institucional del mes de febrer, en la que es presenten resultats dels projectes de millora de la docència desenvolupats per professorat de la nostra universitat.

En aquesta ocasió, la jornada serà acollida per l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB).

Enguany es presenten resultats dels projectes de la UPC que han rebut ajuts a la Convocatòria d’Ajuts a Projectes de Millora de la Docència 2011. I com a novetat es farà l'obertura pública de l'exposició electrònica dels projectes, amb un web preparat conjuntament per l'ICE i els responsables de cada projecte.

La jornada comptarà amb dos conferenciants convidats, Ravi Vatrapu, Professor, Department of IT Management, Director, Computational Social Science Laboratory (CSSL) de  la Copenhagen Business School i professor of Applied Computing de la Norwegian School of Information Technology (NITH), i Idoia Fernández, Directora del Servicio de Asesoramiento Educativo (SAE) de la Universitat del País Basc (UPV-EHU).

Objectius

• Donar a conèixer els resultats de projectes que han desenvolupat equips de professors i professores de la UPC en aquests últims anys, encaminats a potenciar la millora de la docència
  • Fomentar l’intercanvi d’experiències que puguin suposar millores en la pràctica i la innovació docent del professorat de la UPC

Quan?

08 de febrer de 2013

Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB)

Inscripció TANCADA

Versió per imprimir

Taula registres

• Benvinguda director EUETIB

Sr. Josep López López, director de l'EUETIB.

• Intervenció president Com. Permanent CEIB
    Sr. Francisco Calviño Tavares, President de la Comissió Permanent del CEIB

• Inauguració de la Jornada
Sr. Xavier Colom, Vicerector UPC
09:15h Conferència plenària i debat posterior:

• Towards Teaching Analytics

Sr. Ravi Vatrapu,
Professor, Department of IT Management
Director, Computational Social Science Laboratory Copenhagen Business School
Professor of Applied Computing, Norwegian School of Information Technology

10:30h Pausa conjunta amb Sessió de Pòsters de Comunicació de
Resultats dels Projectes de Millora de la Docència UPC.

Conferència plenària i debat posterior:

• ¿Hay algo más allá de los cursos de formación? Estrategias de desarrollo docente que cambian la vida universitaria.

Sra. Idoia Fernández, Directora del Servicio de Asesoramiento Educativo (SAE)
de la Universitat del País Basc (UPV-EHU).

• Cloenda de la jornada
Sra. Imma Torra, Directora ICE