29 de juny de 2015 - Inauguració del MÒDUL DE ROBOTS del Campus d’Estiu Científic i Tecnològic

Aquest dilluns 29 de juny s’inaugura a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), amb l’assistència del degà Jaume Franch,  el mòdul de robots que organitza l’ICE per encàrrec del Consorci d'Educació de Barcelona.

Aquest taller s’engloba dins de la nova iniciativa Campus d’Estiu Científic i Tecnològic, que ofereix la possibilitat de participar en activitats cientificotecnològiques a diverses universitats catalanes a 20 joves de centres educatius públics de la ciutat de Barcelona.

Els participants han d’haver obtingut una mitjana igual o superior a 7,5 i han de cursar 4rt d’ESO o 1r de Batxillerat.

En aquest cas, la durada del taller és de 15 dies, al llarg dels quals treballaran en el disseny, fabricació i programació de petits robots i realitzaran diverses visites a l’Institut de Robòtica Industrial, al Centre CIM i a l’empresa YASKAWA.

Per a més informació: