Acte de graduació del màster de secundària

Homenatge al professor Francesc Farré

El 27 de juny de 2019 es va celebrar a la sala d'actes de l’Escola d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona l'acte de graduació de la desena promoció del màster de secundària (màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes).

L'acte va estar presidit pel degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, Josep Fernández, acompanyat de la directora de l'Institut de Ciències de l’Educació i representant del rector en aquest acte, Ariadna Llorens, del director del màster, Enric Mayol, i de la coordinadora del pràcticum, Maica Sanz.

A l'acte es va retre homenatge al professor Francesc Farré, que ha estat professor de l’especialitat de Formació Professional del màster des de la primera edició. Es va destacar la seva implicació i protagonisme en el desenvolupament del pla d'estudis d'aquesta titulació. El professor Farré ha estat col·laborant amb el ICE des de fa més de vint anys, i ha participat en les diferents etapes de la formació inicial del professorat de secundària, primer amb el Curs d'Aptitud Pedagògica (CAP), després amb el Curs de Qualificació Pedagògica (CQP) i darrerament en l’etapa del màster com a professor associat vinculat a l'ICE.

Durant l’acte, dos estudiants del màster van fer un parlament sobre l'experiència de cursar aquests estudis.