Claudi Alsina inaugura el programa "Bojos x les Matemàtiques" del curs 2015-2016

La ponència inaugural va portar per títol "Antoni Gaudí: boig per la geometria" i va tenir lloc dissabte 16 de gener a la sala d'actes de l'FME.

Claudi Alsina

L’any 2013, la Fundació Catalunya-La Pedrera va crear el programa Bojos per la ciència per a l’estímul del talent científic entre els joves. Dins d’aquest programa marc, neix Bojos per les Matemàtiques una proposta conjunta de la Federació d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT) i la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM, societat filial de l'Institut d'Estudis Catalans).

El projecte compta amb el suport i la col·laboració de la Facultat de Matemàtiques de la UB, el Departament de Matemàtiques de la UAB, la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, la Universitat Pompeu Fabra i el Centre de Recerca Matemàtica (CRM).

Objectius

Bojos per les matemàtiques és un curs d'un any de durada dirigit als estudiants del primer any de batxillerat de la modalitat de Ciències i Tecnologia amb especial interès i talent per les matemàtiques.

L’objectiu d’aquest projecte és fomentar la vocació científica d’aquests joves i en especial el seu entusiasme per les matemàtiques.

Programa sencer de Bojos per les Matemàtiques del curs 2015-2016

Notícia: