Enllaç ICE amb els centres UPC

Celebrada primera reunió temàtica

Un dels objectius essencials del ICE és el de recolzar i facilitar la millora de la qualitat i de la innovació docent. Una línia estratègica que prioritza el recolzament directe allà on es desenvolupa principalment l’activitat docent universitària. Congruentment a aquest propòsit, l’acompanyament a les escoles i facultats ha de ser una prioritat en la planificació de tasques. Així doncs, fruit de la roda de visites i dels contactes de la direcció de l’ICE amb totes les direccions dels centres de la UPC, ha semblat molt positiu crear una relació més propera i directe, catalitzada a través d’ una persona d’enllaç amb el nostre Institut a cada equip directiu.

Alhora, per tal de generar una eina de treball, debat i coordinació conjunta, s’ha establert la creació d’una taula de treball, com fòrum de trobada en aquesta línia estratègica, que periòdicament es trobi, i que estigui oberta a les propostes i projectes relatius a la millora docent que els seus membres decideixin presentar.

Així, es va celebrar ja una primera reunió amb totes les persones que faciliten aquest contacte més directe amb l’ICE. S’han abordat principalment tres temes, segons l’ordre del dia de la reunió:

-          Projectes Millora docent.

-          Projecte MINERVA: ecosistema docent de reformulació d'Atenea.

-          Plataforma APRÈN: nova plataforma de suport a la docència.

A la reunió, presidida per la directora de l’ICE, hi van assistir representants dels equips directius dels centres docents, així com el director del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius i la secretària acadèmica de l’ICE, responsable funcional d’Atenea. I amb assistència de persones dels equips tècnics relacionats.

Des de l’ICE volem agrair molt aquest acompanyament dels centres docents, aquest treball conjunt en el camí de la millora constant, que permetrà explicar les principals tasques que s’han liderat des de l’ICE, però, sobretot, pretén ser eina de recolzament i ajut a tots els centres docents, en la millora de la qualitat i en la recerca de la innovació a l’aula. Un veritable fòrum a on aportar aquells temes d’interès amb l’ICE.

Notícia relacionada