Entrevistem Javier Paricio, professor de la UNIZAR i expert en educació superior

El passat 30 de gener a la sala Àgora del Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya el professor Javier Paricio va impartir el seminari "La docència com a un Espai d'Interrogació i Hipòtesi (Scholarship of Teaching and Learning, SoTL)". Aquesta activitat va estar organitzada per l'Institut d'Ciències de l'Educació de la UPC i va comptar amb l'assistència de professorat de la UPC interessat en aspectes d'investigació educativa.

Javier Paricio Royo és Professor Titular a la Universidad de Zaragoza. Doctor en Filosofia i Lletres amb una tesi sobre un estudi comparat dels sistemes de qualitat de l'educació superior a Europa. Ha estat director de l'Institut de Ciències de l'Educació i Adjunt al rector per a Innovació docent a la Universidad de Zaragoza, responsable de la posada en marxa del sistema de qualitat de les titulacions en aquesta Universitat i dels programes de formació i innovació dirigits al seu professorat. Paricio compta amb vint publicacions sobre qüestions de docència universitària i formació de professorat, entre articles, llibres i capítols de llibre.

Vam aprofitar aquesta ocasió per fer-li una entrevista per a què ens donés unes pinzelllades del seu seminari que trobem molt interessants per a la Comunitat Universitària.