Hacking the CAT MOOCs ‘15

Ara fa un any vam celebrar la jornada Vull fer un MOOC: per on començo? a la Universitat Pompeu Fabra. Mentre molts professors s'estan plantejant començar a treballar en el seu propi curs, d'altres ja en porten algunes edicions i tenen una experiència que volen compartir.

El proper 19 de maig de 2015 ens trobarem a la Universitat Autònoma de Barcelona en el Hacking the CAT MOOCs '15.

Els objectius d'aquesta jornada són presentar el programa UCATx i la seva plataforma de MOOCs, compartir les experiències dels primers cursos, fer una reflexió institucional sobre l'impacte dels MOOCs, aprendre com crear un nou curs a UCATx i explorar les possibilitats de les analítiques d'aprenentatge que proporciona la plataforma.