Neix el nou butlletí de l'ICE

Benvinguda al butlletí del vicerector d'Avaluació Qualitat

El vicerector Santiago Silvestre, a càrrec de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya dóna la benvinguda al nou butlletí d'enllaç amb la comunitat acadèmica de la universitat.

L’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya és una unitat acadèmica que contribueix al manteniment de la qualitat docent mitjançant la formació del professorat i la promoció de la innovació, que treballa de manera ferma i compromesa per a que l’excel·lència i la Innovació docent siguin l’epicentre a la UPC, fent xarxa oberta amb la gran comunitat universitària.

L’ICE ja és una unitat de referència en l'educació universitària i l'educació secundària en els àmbits que li són propis a la UPC i la tasca duta a terme des de la seva creació al 1971, és encomiable. En aquesta nova etapa ens agradaria que l’ICE fos encara més reconegut a nivell intern, però especialment potenciar la seva projecció externa per contribuir a la visualització del lideratge de la UPC en tot el relacionat amb l’educació en l’entorn de l’enginyeria, l’arquitectura, la ciència i la tecnologia. Aquest Butlletí doncs, vol ser part del necessari esforç en comunicar la tasca que s’hi desenvolupa i alhora promocionar els diferents espais de participació amb el professorat de la nostra Universitat.

M’agradaria agrair la bona tasca realitzada per l’anterior Director de l’ICE, el professor David López, que ha fet un esforç molt important en els darrers anys i desitjar-li molts èxits en el marc de la recerca del Barcelona Science and Engineering Education Research Group i del nou programa de Doctorat de l‘ICE, que ens permetrà iniciar una recerca formal en aquest àmbit de coneixement i des d’on continuarà col·laborant.

També, aprofito aquesta oportunitat per felicitar a la nova Directora de l’ICE, la professora Ariadna Llorens, la Secretaria Acadèmica, la professora Joana d’Arc Prat i a la Sotsdirectora Marta Peña, per desitjar-les molts èxits en el desenvolupament dels seus càrrecs. De ben segur el gran talent col·lectiu de tot el gran equip humà que des de fa força anys conforma l’ICE és part inalienable del que el Consell de Direcció desitja pel futur de l’Institut.

Finalment, animar-vos a continuar en la bona direcció que porteu i agrair-vos la vostra tasca que ajuda a millorar la nostra universitat.

Vicerector Santiago Silvestre