Obert el Call for Papers del CIDUI 2016

Fins el 20 de gener és obert el termini per enviar propostes de comunicacions del IX CIDUI (Congrés Internacional de Docència i Innovació) que tindrà lloc a Bellaterra (Barcelona) a la Universitat Autònoma de Barcelona, els dies 5, 6 i 7 de juliol de 2016.  Aquesta edició porta per títol Impactes de la innovació en la docència i l’aprenentatge.

Per aquesta nova edició, es proposa crear un espai d’intercanvi i d’anàlisi de l’impacte de les diferents experiències d’innovació docent i aprenentatge en l’educació superior en aquests darrers anys. El seu objectiu, doncs, ésreflexionar sobre les diverses accions i investigacions que s’han realitzat al llarg de la trajectòria del congrés i conèixer l’impacte que han suposat dins l’àmbit universitari.

Sota el lema Impactes de la innovació en la docència i l’aprenentatge, s’estan organitzant diversos actes i activitats que giraran entorn de quatre àmbits temàtics diferents relacionats amb l’educació superior:

• Anàlisi de l’impacte en la docència i l’aprenentatge universitari
  • Nous escenaris formatius
  • Desenvolupament professional
  • Metodologies innovadores d’ensenyament-aprenentatge

La data límit per enviar propostes de comunicacions és el 20 de gener.