Premis per incentivar les vocacions tècniques

Instaurats des d’Enginyers BCN

Des del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (Enginyers BCN), concretament des de la Comissió Ensenyament i dels Grup de Recerca i Innovació en la Formació Tecnològica i GENCAD UPC, s’han instaurat 4 premis per aquest 2023, per tal d’incentivar les vocacions tècniques entre els mes joves, així com motivar al seu professorat de tots els nivells educatius.

Els 4 esdeveniments lligats als 4 premis es realitzaran, en principi, de manera telemàtica.

1) Per alumnes de Primària es celebrarà, en la seva quarta edició consecutiva el 30 de març de 2023

IV MOSTRARECERCA DOCENT PRIMARIA

IV Premi Professor Rius de Reus. Enginys/Andròmines per a fomentar la tècnica entre la infància

2) Per alumnes de Secundària es celebrarà, en la seva cinquena edició consecutiva el 25 de maig 2023

V MOSTRARECERCA DOCENT A SECUNDARIA

Premis als treballs de recerca en Ciències i Tecnologia (CT), de 4t ESO C/T, Batx. C/T i CFGM

V Premis treballs de recerca Franz de Copenhague

Els dos premis, 1) i 2), instaurats en Honor a Ramon Sabatés i Massanell, qui fou col·legiat del col·lectiu d’Enginyers BCN, i ninotaire creador dels dos personatges “Professor Rius de Reus”, en català, i “Professor Franz de Copenhaguen”, en castellà, al setmanari el TBO.

3) El 16 de novembre de 2023 es celebrarà la dotzena edició consecutiva del premi instaurat per alumnes del màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes.

XII JORNADA ALUMNES DEL MÀSTER UNIVERSITARI DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT

4) El 30 de novembre de 2023 es celebrarà la dotzena edició consecutiva del premi instaurat per a Professors de la Universitat, de l’ensenyament Secundari i de Primària

XII JORNADA D’INNOVACIÓ I RECERCA DOCENT A LA UNIVERSITAT, A L’ENSENYAMENT SECUNDARI I PRIMÀRIA

Dels dos últims, 3) i 4), es podran consultar les normes a l’adreça web d’Enginyers BCN, a: https://www.enginyersbcn.cat/serveis-colegiats/formacio/cursos-activitats/