Qualitat en la trajectòria docent

Acte de proclamació del premi atorgat pel Consell Social

Celebració i compromís amb la docència amb motiu de l’acte de proclamació del 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, en la modalitat de trajectòria docent, que atorga anualment el Consell Social.

En la modalitat de trajectòria docent es demana a la persona o les persones premiades que facin un discurs o imparteixin una classe magistral en un acte de proclamació que es fa en el centre propi.

Per aquest motiu, la professora Isabel Mercader, del Departament de Física i vinculada a l‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), guardonada enguany en la modalitat de trajectòria docent, ha rebut el reconeixement en el seu centre.

El Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària té caràcter honorífic i té com a finalitat incentivar l’excel·lència de la funció docent mitjançant el reconeixement de la bona docència a la UPC.

La modalitat de trajectòria docent s’atorga a professorat de la UPC que hagi destacat en docència i sigui conegut entre la comunitat de la UPC per dur a terme una docència excepcional.

Es pot optar a aquesta modalitat exclusivament per nominació, ja sigui dels directors o degans dels centres docents i/o dels directors de departament, de les delegacions d’estudiants, o de 15 o més membres del PDI de la UPC.

Donem l’enhorabona a la professora Mercader i li agraïm la seva visió compromesa amb la docència i el seu parlament sobre un premi que posa en valor el talent que fa possible la qualitat docent a la nostra universitat.

Merescudíssim reconeixement!