Trobada virtual de socis Red-U

Acull la Universidad de Cádiz

Hem participat a ENVIREDU 2020, la trobada virtual de socis de la Red Estatal de Docencia Universitaria (Red-U), que enguany ha acollit la Universidad de Cádiz (UCA) el dia 24 de juliol.

Des de la UPC som socis de la xarxa Red-U, integrada a l’International Consortium for Educational Development (ICED).

A ENVIREDU 2020 hi han assistit 50 representants de 28 universitats espanyoles, per intercanviar experiències sota el lema “COVID-19. Noves realitats, vells reptes”.

A la primera part de la trobada s’hi ha presentat el projecte “Campus MDAD Liderazgo para el cambio educativo en las universidades”, projecte en el que la UPC contribuïm, conjuntament amb altres 4 universitats: Universidad del País Vasco, Universidad de Zaragoza, Universidad de Deusto, Universidad Politécnica de Valencia. El projecte va ser seleccionat per Red-U en la convocatòria per desenvolupar el seu Marco de Desarrollo Académico Docente (MDAD).

A la segona part de la trobada s’ha demanat als socis contribuir amb una vídeoexperiència de 3minuts, per explicar les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats de la docència universitària amb la crisi COVID-19 i com aquesta etapa ha estat percebuda pels socis participants. La directora de l’ICE de la UPC hi ha conribuit amb la vídeoexperiència “El campus virtual, el gran pilar docente ante el COVID-19 – Ideas desde la UPC”.