Universitat Catalana d’Estiu de la Natura

27a edició, enguany en format virtual

La 27a Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN) se celebra enguany en format virtual del 10 al 31 de juliol de 2020.

Inclou les següents activitats:

Explora el bosc i la sostenibilitat (10 de juliol) – curs.

Explora el patrimoni de la sal (13 de juliol) – curs.

Explora la “A” de “STEAM” (14 de juliol) – curs.

Pinzellades sobre art i ciència (14 de juliol) – conferència a càrrec de Xavier Duran (llicenciat en Ciències Químiques i doctor en Ciències de la Comunicació, periodista científic a TV3).

I fins al 31 de juliol, Visites i activitats de treball autònom.

Els cursos estan inclosos en el Pla de Formació Permanent del professorat de Secundària i Primària del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El total d’inscrits que han assistit als 3 cursos ha estat de 83, amb una inscripció inicial de 99 (tenint en compte que hi ha hagut un curs menys que en l’anterior edició de la UCEN). La Conferència de l’acte central va comptar amb més de 100 participants.

La procedència de les persones participants és de tota la geografia catalana, de de Palafrugell, Amer, Barcelona, Lleida, La Bisbal d’Empordà, Alcover, Falset, Castelldefels, Lloret de Mar, Igualada, Sant Pere de Ribes, Roda de Ter, L’Hospitalet de Llobregat, Badalona, Sitges, Santa Coloma de Gramenet, Olot, Esplugues de Llobregat, Barberà del Vallès, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Canet de Mar, Gelida, Les Borges del Camp, Arenys de Mar, Reus, Vilaseca... fins a llocs més propers a les comarques del Berguedà, Bages i Osona.

La Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN) és una activitat de L’Exploratori de Recursos de la Natura, un projecte conjunt de la Universitat Politècnica de Catalunya i de l’Ajuntament de Berga.

Des de l’ICE de la UPC ens plau col·laborar-hi any rere any.

Per saber-ne més:

La Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN):

L’Exploratori de Recursos de la Natura: