Acte lliurament de diplomes 2018

Aula Màster del Campus Nord

11:00h – 11:15h Benvinguda i presentació de l’acte

David López – Director de l’Institut de Ciències de l’Educació. ICE

11:15h – 11:45h Cap a on va la Formació del Professorat Universitari?

Antoni Perez-Poch – Director del postgrau en Ensenyament Universitari en Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques (STEM) i Subdirector de l’ICE.
En la necessària transformació de la Universitat del segle XXI, el professorat té un paper clau i fonamental. Com evoluciona la formació del professorat universitari en universitats tècniques com la UPC?

11:45h – 13:00 ¿Qué se nos olvida?

Francisco José Gallego Duran - Departamento de Ciencia de la Computación e Inteligencia Artificial de la Universidad de Alicante. Padrí de la II Promoció de graduats en Ensenyament Universitari STEM per la FPC.

Todos queremos enseñar mejor, conseguir que nuestros estudiantes sean mejores, aprendan más y estén más motivados. Creando metodologías en pos de nuestro objetivo, en inglés para maximizar su efecto: Project Based Learning, Blended Learning, Flipped Classroom, Gamification... Sin embargo, a veces la meta parece alejarse cuando más nos esforzamos. ¿Qué se nos olvida? .

13:00h – 13:15h Lliurament de diplomes i Premi al millor projecte de fi de postgrau

Santiago Silvestre – Vicerector d'Avaluació i Qualitat
David López – Director de l’Institut de Ciències de l’Educació. ICE